Конкурс за заемане на длъжността „Директор на Център за обществена подкрепа, той и Директор на Приют” гр.Перник
ОБЩИНА ПЕРНИК, ПЕРНИШКА ОБЛАСТНа основание чл.91 от Кодекса на труда и Заповед № 1714/12.11.2013 г. на кмета на община Перник
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на длъжността „Директор на Център за обществена подкрепа, той и Директор на Приют” гр.Перник
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността :
- 1.1. Образование – висше хуманитарен профил по специалност \"социален мениджмънт, социални дейности, социална педагогика, психология, социология” на образователно-квалификационна степен \"магистър\"
1.2. Професионален опит- 3 години професионален опит, опит в управлението на хора и финанси.
1.3. Специални знания и умения: компютърна грамотност
1.4. Други изисквания :
- да е дееспособен български гражданин;
- да не е осъждан на лишаване от свобода за умишлено престъпление;
- да не е лишен по съдебен ред от правото да упражнява професия;
- да не се води на диспансерен учет за психично заболяване.
ІІ. Характер на работата :
• Ръководи, контролира и координира работата в Център за обществена подкрепа и Приют гр.Перник;
• Възлага изпълението на задачи, свързани с функционирането на ЦОП и Приют;
• Отговаря за организацията, реализацията и управлението на цялостната дейност, нейното планиране, реализиране, вътрешно мониториране, финансово управление, оценяване и отчитане;
• Организира предоставянето на заложените комплексни услуги и следи за тяхното качество;
• Осъществява вътрешен контрол за изпълнението на дейността и воденето на задължителната документация, свързана с всеки потребител;
ІІІ. Начин на провеждане на конкурса :
1.Защита на концепция на тема: “Визия за развитие на социалните услуги в ЦОП и Прият за периода 2014-2016 г.” която се представя в пет (за всеки член на комисията) екземпляра, подписани от кандидата, в затворен непрозрачен плик, в обем не повече от пет печатни страници и съдържа, както следва :
а) определяне на целите, приоритетните области, очакваните резултати в управлението, финансирането, структурата и организацията на дейността на центъра и приюта, пътищата за постигането им;
б) приложимост на идеите и вижданията за развитие на центъра и приюта;
в) етапи за реализация на концепцията.
2. Събеседване
ІV. Необходими документи :
В срок от един месец от публикуването на обявата, кандидатите представят в отдел “ИАО” на Община Перник всеки работен ден от 8.30 до 16.30 часа следните документи:
1. Заявление за участие в конкурса
2. Документ за самоличност – оригинал(за справка) и копие;
3. Документ за придобито образование, специалност, квалификация и/или специализация , които се изискват за длъжността – оригинал(за справка) и копие;
4. Документ, удостоверяващ професионалния опит на кандидата /трудова, осигурителна или служебна книжка/ ;
5. Свидетелство за съдимост;
6. Документ за медицински преглед при първоначално постъпване на работа, както и когато трудовата дейност е прекратена за повече от 3 календарни месеца;
7. Удостоверение, че лицето не се води на диспансерен учет за психично заболяване;
8. СV на кандидата (европейски формат);
9. Концепция на тема: “Визия за развитие на социалните услуги в ЦОП и Прият за периода 2014-2016 г.” която се представя в пет (за всеки член на комисията) екземпляра, подписани от кандидата, в затворен непрозрачен плик, в обем не повече от пет печатни страници;
Документите, издадени в чужбина, се представят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.
Обявлението за конкурса да се постави на видно място в сградата на Община Перник, да се публикува на електронната страница на Община Перник и във вестник „Съперник” или „Градски вестник”.
При подаването на документите на всички кандидати да се предостави копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
За допълнителна информация - тел. 076-684-224